התרגשות באשקלון: ביקור נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן

    קלמן טלר 2 Comment on התרגשות באשקלון: ביקור נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימים ארוכים עמלו עובדי המועצה הדתית ונציגי הציבור בעיר אשקלון לקראת ביקורו המיוחד של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן בעיר לרגל מעמד פתיחת ישיבת בין הזמנים שעל ידי המועצה הדתית אשקלון. ההתרגשות ניכרה מכל פינה, לוחות המודעות כוסו בשלטים המכריזים על הגעתו של נשיא המועצת ובכניסה למתחם האירוע נפרס שטיח אדום.

    עם הגעתו של מרן ראש הישיבה קיבלו את פניו ילדי התשב"ר בשירת 'ימים על ימי מלך תוסיף' כשבידיהם דגלים. במעמד השתתפו רבני השכונות וראשי הכוללים וכן אישי ציבור, ראש העיר בפועל מר אפי מור, יו"ר ש"ס באשקלון, הרב יעקב אביטן, וכן חברי מועצת העיר הרב אברהם עשור, הרב שמעון לוגסי, יו"ר המועצה הדתית הרב שלמה פרוור ועוד.

    בעת כניסתו של מרן ראש הישיבה לאולם פצחו מאות האברכים ובני התורה בשירת 'אמת מה נהדר' במשך דקות ארוכות. דברי פתיחה נשא הרב יעקב אביטן שדיבר על המהפכה התורנית בעיר אשקלון שנעשית בצוותא עם המועצה הדתית. עוד הוסיף ואמר "אשקלון עוברת בימים אלו זעזועים פוליטיים ומלחמה על שמירת השבת וכי נציגי הציבור התורני יעמדו כחומה בצורה במלחמתם על השבת".

    מרן ראש הישיבה, חכם שלום כהן שליט"א, עמד בדבריו על מעלתו של חודש ניסן ועל הצורך לנצל את ימי בין הזמנים לשקידת התורה. כמו כן, דיבר על החשיבות בכתיבת וסיכום חידושי התורה בפרוייקט ועתה כתבו לכם. בסיום המעמד חולקו למאות מאברכי העיר מענקי קמחא דפסחא ע"י המועצה הדתית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הכהן הגדול בא לעיר